Hjemmetrening.no økte månedsomsetningen sin med 400% etter et 12 måneders samarbeid
Etter et 12 måneders samarbeid med SWML (tidligere OMNI Media) forteller gründeren Thomas at han ser en 400% økning i månedsomsetning.

Hjemmetrening
E-Handel - treningsutstyr
Betalt annonsering
"Jeg kan ikke anbefale det nok"
https://www.hjemmetrening.no
Facebook-annonsene alene fikk en 352% økning i salg sammenlignet med året før.
Det som startet som en 1 000 kr challenge ble til et langvarig samarbeid som har lønnet seg.
I starten av 2022 lanserte vi (da som OMNI) en utfordring til bedrifter. Det var å teste ferdighetene våres med et annonsebudsjett på 1 000 kroner.
Thomas (Grunder av Hjemmetrening.no & fit15.no) var blant flere som ble med på denne utfordringen.
Hjemmetrening.no selger en simulert vektstang av nordisk design som lar deg trene hva som helst, hvor som helst.
Markedsføringen foregikk for det meste på sosiale medier, med Facebook og Instagram annonser i fokus. Her så vi en 352% økning i salg sammenlignet med fjoråret.
"Det hadde jeg aldri klart om jeg skulle gjort dette her alene" - Thomas Skjørestad (Gründer av Hjemmetrening.no)"
I senere tid har vi også satset sterkt på Google og Youtube annonsering - plattformer som ikke ble tatt i bruk tidligere.
Samarbeidet har hatt følgende resultater:
- 239% økning i trafikk,
- 59% økning i gjennomsnittlig ordreverdi
- 352% økning i salg via Facebook annonsene
- 400% økning i månedsomsetning